Monday, February 16, 2009
Hujan Keroncong
mega mendung di angkasa
hembusan bayu dingin terasa
gerimis berderai di merata
bagai mutiara

rahmat dibawa bersama
limpahannya meresap dijiwa
adakala bahgia terasa
meskipun duka nestapa

tika hujan turun
sayu mendayu lagu keroncong
merdu irama di alun
bersenandung

hujan membasahi bumi
melahirkan keluhuran budi
mengerat perpaduan suci
kasih sayang abadi

ost~muhsin

layan je lagu ni, yg menemani aku buat lesson plan aku yg tertunggak 2 minggu. nak kata aku ni peminat keroncong tu tak gak tapi irama keroncong ngan sore mak yam aka adibah noor ni memang besh. letak satu lagu ni je dalam playlist n ulang sampai siap keja.. :) hehehehe.. love this song. lama dah ada lagu ni tapi tak terasa nak dengar le but once aku jumpa time buat file clearing dalam laptop aku, rasa mcm best je.. ex cegu gak adibah noor ni n mebi aku pun akan ikut jejak langkah dia jadi artis satu hari nanti.. huahuahauhauhau.. poyoooooo... but i do.. really love this song :) korang yg tatau cari le ea lagu ni.. layanzzzz..
posted by zoulle @ 11:17 AM  
1 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
 
about me
My Photo
Name:
Location: ~penang, kuantan, rome~, Malaysia

~under construction~

Post Terdahulu
Archives
Comments

Links
Template by
Blogger templates