Thursday, July 30, 2009
what i'm dOin Now
pada masa skang ni, aku tengah melayan kuliah Dr. Rita.. tajuknya konsep pengajaran, salah satu sub topik dalam domain teknologi pengajaran.. straight foward tanpa sebarang gelak ketawa but with lot of examples.. ngantuk le jugak jadinya neh.. adeh laaa.. so best way, on laptop n ronda web sana sini.. hihihi..



ramainya kaum wanita depan aku tu.. huhuhu.. kaum lelaki plak ada kat belakang aku. mostly da start buka laptop, surf internet or sambung buat assignment.. ngantuk pun ada sket2 padahal tidur awal dah smalam. kul 230 pagi tidur tu kira awal le bagi aku. tekak rasa x best je.. x sempat nak minum setitis air pun lagi arini.. sib baek x kena buat presentation arini. da le aku x pakai batik arini. ada batik tapi malas nak pakai sebab kurang stylo.. hahahah.. maleh dah la nak menaip.. nak pay attention plak kat lecture..
posted by zoulle @ 9:23 AM  
2 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
 
about me
My Photo
Name:
Location: ~penang, kuantan, rome~, Malaysia

~under construction~

Post Terdahulu
Archives
Comments

Links
Template by
Blogger templates