Monday, March 30, 2009
Jom Heboh @ Kuantan
jom heboh kembali lagi bagi tahun 2009 ni di padang MPK2... n seperti tahun2 lepas aku tak g p0ns.. memang aku x minat giler nak pi tempat2 serabut togei mcm tu.. abistu pasai apa aku tulis ea? sebab aku x ske.. n ske ati le nak tulis apa pun kannnn.. dari sure heboh hinggalah jadi jom heboh skang ni haram sekali pun x penah join.. hihihi.. padan muka jom heboh tu. tapi dulu2 masa muda belia penah la pi astro gegak gempita ke astro gegar tah namanya tak ingat plak.. tu pun sebab member kasik back stage nye pass.. kalau tak harom takkan aku pi.. ihihi.. sekian entry yg tah hapa2 ini.. kikiki
posted by zoulle @ 8:55 AM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
 
about me
My Photo
Name:
Location: ~penang, kuantan, rome~, Malaysia

~under construction~

Post Terdahulu
Archives
Comments

Links
Template by
Blogger templates